پی ام موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک

پی ام موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک

دانلود آهنگ های جدید ایرانی ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین و احساسی جدید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰
دانلود آهنگ رضا ملک زاده رگ به رگ با سوپرایز ویژه این ساعت با ما باشید | دانلود آهنگ رضا ملک زاده با عنوان “رگ به رگ” با تکست و کیفیت اصلی 320 و 128 اکنون از پی ام موزیک آماده دانلود است. Download Music: Reza Malekzade | In The Name Of ♪ Rag Be Rag 🎶 In The | PmMusic دانلود آهنگ رضا ملک زاده رگ به رگ

متن آهنگ رگ به رگ رضا ملک زاده

──┤♩♬♫♪●|♬|●♪♫♩♬├──

چه میکنم چه کودکانه بی تو گریه میکنم

نبودن تو را بهانه میکنم

شکایت از تو و زمانه میکنم

رها مکن مرا به حال خود دگر رها مکن

شب مرا اسیر کوچه ها نکن

بمان مرا به گریه مبتلا نکن

pm music ir دانلود آهنگ رضا ملک زاده رگ به رگ

ببین که رگ به رگ شده تمام قلبم از غمت دیوانه

مرا که میخورم زمین چه از تو من بجز همین ویرانه

پخش بزودی…

──┤♩♬♫♪●|♬|●♪♫♩♬├──

رضا ملک زاده رگ به رگ

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • رضا سمیعی

رضا ملک زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی